معمارشیتکت
**به نام یگانه معمار هستی** خدا در مکان های دور از انتظار به دست افرادی دور از انتظار و در مواقعی تصور ناپذیر معجزات خود را به انجام می رساند. برای آن مهربانِ توانا ، غیرممکن وجود ندارد ... همیشه ، همیشه و همیشه امیدی هست ...

هتل یاس ابوظبی را هدف خود قرار داده است باز در ماه اکتبر آینده، 2009، طراحی شده توسط معمار معماری خط مجانب نیویورک مبتنی بر عمل است. این است که واقعا یاد یک ساختمان زیبا در سایت فرمول 1 در جزیره یاس، متشکل از دو برج مرتبط توسط پل spaned در طول مسیر Formular 1 واقع شده است. هتل یاس ویژگی های پوست مایع از پانلهای شیشه ای الماس شکل و تحت تاثیر قرار بود با الهام از سرعت، حرکت و هنری اسلامی است.

هانی رشید در مورد طراحی ساختمان و معماری آن به عنوان:

اتحاد کامل و فعل و انفعال هماهنگ میان ظرافت و تماشایی است. جستجو در اینجا آنچه که می تواند هنر و شعر از موتور مسابقه، به طور خاص فرمول 1، همراه با ساخت یک مکان را جشن ابوظبی به عنوان یک تور فرهنگی و تکنولوژیکی دو نیروی الهام گرفته است.

+ پروژه شرح زیر ارائه شده توسط معمار، معماری خط مجانب

معماری خط مجانب، جایزه، برنده، نیویورک مبتنی بر عمل، با نزدیک شدن اتمام پروژه هتل یاس در ابوظبی، امارات متحده عربی است. هتل یاس 500-اتاق، 85،000 متر مربع مجموعه در حال حاضر در دست ساخت توسط Aldar خواص PJSC. خط مجانب کمیسیون برای طراحی ساختمان ها و اطراف از رقابت بسته دو سال پیش با هدف قرار دادن تاریخ افتتاح اکتبر 30، 2009 همزمان با فرمول 1 خطوط هوایی اتحاد ابوظبی جایزه بزرگ اهدا شد.

 

هتل یاس یکی از ویژگی های اصلی معماری 36-میلیارد دلاری بلند پروازانه یاس مارینا توسعه و نهر مدار به همراه فرمول 1 است، نیز در نزدیکی اتمام خط مجانب، بنیان گذاران و شرکای هانی رشید و بیوگرافی آن مدل پیش بینی نقطه عطفی در معماری تجسم های مختلف تأثیرات کلیدی و الهام گرفته از زیبایی شناسی و فرم های همراه با سرعت، حرکت و عینک به هنری و هندسه را تشکیل می دهند اساس هنر باستانی اسلامی و سنت های هنر و صنعت.

 

از ویژگی های اصلی از طراحی پروژه، وسعت 217 متر گسترده، اشکال و خطوط منحنی که از فولاد ساخته شده و 5800 pivoting الماس به شکل پانل های شیشه ای از اهمیت معماری و مهندسی است. این جزء شبکه پوسته را فراهم ساختمان معماری متشکل از حجاب جوی مانند که شامل دو برج هتل و پیوند یک پل ساخته شده به عنوان عبور شیء فولاد monocoque مجسمه بالاتر از فرمول 1 مسیر است که باعث می شود راه خود را از طریق مجموعه ساختمان. شبکه پوسته بصری متصل و فیوزهای کل مجموعه با هم در حالی که تولید جلوه های نوری و بازتاب های طیفی است که در برابر چشم انداز آسمان، دریا و بیابان های اطراف بازی.

معماری به عنوان یک کل "اجرا" را به عنوان یک راه حل سازگار با محیط زیست پاسخگو و همچنین معماری منظره و رویداد است. تمام ترکیب مانند جواهر پروژه بصری و tectonically پاسخ به محیط خود را برای ایجاد یک حس مشخص و قدرتمند و همچنین افت خیره کننده به فرمول 1 و رویدادهای دیگر است که ساختمان را جشن می گیرند. هتل یاس به طراحی یک قسمت را نقطه عطفی قابل توجهی در جزیره یاس ابوظبی و امارات متحده عربی در بزرگ باشد.

 

+ اعتبار پروژه

سرب معماران

معماری خط مجانب :
اصول هانی رشید + بیوگرافی آن مدل

مشاوران برگزیده

معماران محلی:
Dewan معماران و مهندسان، ابوظبی
Tilke و همکاران WLL، دبی

مهندسین سازه:
Dewan معماران و مهندسان، ابوظبی
ARUP، نیویورک

مهندسین شبکه پوسته:
Schlaich Bergermann UND شریک (SBP)، اشتوتگارت
Waagner-Biro، وین

مهندس MEP:
سرخ مهندسی خاور میانه، دبی

مشاوران نما:
جبهه شرکت نیویورک
تیله بازی کردن و شریک، هامبورگ

شبکه شل مدل سازی اطلاعات ساختمان (BIM) مشاور:
فن آوری گری، لس آنجلس و نیویورک

معماری داخلی:
Jestico + در حالیکه، لندن
ریچاردسون Sadeki، نیویورک
De8 Architetti، برگامو، ایتالیا

مشاوران روشنایی:
پلیس لس آنجلس طراحی روشنایی، هرتفوردشایر، انگلستان
Bartenbach LichtLabor جیامبیایچ، اینسبروک، اتریش
سرخ مهندسی خاور میانه، دبی
ARUP نور، نیویورک

شبکه شل مشاور روشنایی:
ARUP نور، نیویورک

لینک مهندسین پل:
ARUP پل نیویورک
Centraal Staal، گرونینگن، هلند

طراحی منظره:
معماران منظر Cracknell، ابوظبی

+ درباره خط مجانب: هانی رشید + بیوگرافی آن مدل

هانی رشید و بیوگرافی آن مدل هستند که منجر پزشکان معماری نسل خود را که کار ابتکاری و مقالات علمی تحسین بین المللی را دریافت کرده اند. از آنجا که تاسیس خط مجانب را در سال 1989، شرکت در خط مقدم نوآوری در فن آوری در زمینه معماری و طراحی شده است و ستایش برای طراحی ساختمان رویایی، مقیاس بزرگ برنامه های کارشناسی ارشد، داخلی نوآورانه، تاسیسات هنر، محیط های واقعیت مجازی و طراحی شیء دست آورد.

دنیای کسب و کار مرکز سلیمان برج در بوسان، کره جنوبی، آسمان خراش که خواهد شد؛ خط مجانب در حال حاضر طیف گسترده ای از کمیسیون ها در سایت ها در ایالات متحده، اروپا و آسیا از جمله طرح ارباب 100،000 متر مربع در برگامو، ایتالیا در میان بلندترین در آسیا در 560m یک ساختمان لوکس مسکونی در شهرستان نیویورک است که نزدیک به اتمام است، دو غرفه هنر معاصر توسط بنیاد گوگنهایم برای منطقه فرهنگی از Saadiyat جزیره در ابوظبی راه اندازی و طرح جامع شهر باکو در آذربایجان. در سال 2000 هانی رشید، نماینده ایالات متحده در دوسالانه معماری ونیز و در سال 2004 هانی رشید و آن مدل لباس بیوگرافی فردریک Kiesler جایزه معماری و هنر در به رسمیت شناختن از کمک های استثنایی به پیشرفت اعطا شد و ادغام رشته ها و رشته ها هنر و معماری.

+ تمام حسن نیت ارائه میدهد تصاویر یاس هتل ابوظبی، امارات متحده عربی 20،072،009 | خط مجانب: هانی رشید + بیوگرافی آن مدل


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاريخ : شنبه 6 مهر 1392 :: توسط : mozhgan

**به نام یگانه معمار هستی** چیزی برای گفتن ندارم همه ی حرفای من توی این متنا و پستا خلاصه شده امیدوارم خوشتون بیاد واز مطالب وب نهایت استفاده رو ببرید ******** یاد من باشد ... یاد من باشد که فــردا دم صبح به نسیم از سر مهــر سلامی بدهم و به انگشــت نخی خواهم بست که فراموش نگردد فــــــردا با همه تلخی و نـــاکامی ها زنـــدگی شیرین است! و به شکرانه دیدار نسیم هر صبح زنــدگی باید کرد ...
موضوعات
مطالب اخير
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان معماری و آدرس memar-kocholooo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.